Heb je een vraag of klacht die niet wordt behandeld bij onze veelgestelde vragen?
Wij staan iedere werkdag tussen 09:00-17:00 voor je klaar! We zijn telefonisch en per e-mail bereikbaar.
Helpdesk telefoonnummer: 040-2554225
Helpdesk e-mail adres: info@vankeulengeschenken.nl
Adres
Van Keulen Geschenken
De Run 4227
5503 LM Veldhoven
Hieronder vind je de vragen die ons het meest gesteld worden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Als je niet kunt inloggen kan dat verschillende oorzaken hebben:
Kerst-Geschenk heeft in overleg met jouw werkgever een bepaalde geldigheid toegekend aan de inloggegevens die op de kaart staan. Helaas is het na deze datum niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, wend je dan tot jouw werkgever.
Bij het afronden van de bestelling staat vermeld in welke vestiging je werkt. Wanneer dit onjuist is, kun je dit hier wijzigen. De cadeaus worden verzameld en op een nader te bepalen datum naar de vestiging gebracht. Hier wordt je nog van op de hoogte gebracht.
JE krijgt die melding als je al artikelen in het winkelwagentje hebt geplaatst. Geen nood: die artikelen kun je ook weer uit het winkelwagentje verwijderen, zodat je weer iets nieuws kunt uitkiezen. Klik op het winkelwagentje en klik op de knop "verwijderen" naast het artikel dat je wilt verwijderen.
Je kunt de status van jouw bestelling eenvoudig zelf controleren door opnieuw in te loggen. Als je nog door de verschillende productcategorieën kunt navigeren is er nog geen bestelling geplaatst. Als er wel al een bestelling is geplaatst komt er een overzicht met de door jou geplaatste bestelling naar voren en kun je niet meer door de productcategorieën navigeren.
De inloggegevens op de bon zijn nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Wellicht heb je de gegevens ergens opgeschreven of er een foto van gemaakt, dan kun je alsnog een bestelling plaatsen.
Als je jouw gegevens echt niet meer kunt vinden kan onze helpdesk proberen de gegevens te achterhalen. Stuur een e-mail met daarin jouw naam, adres en de naam en locatie van de vestiging waar je werkzaam bent en wij zullen ons best doen om je te helpen.
Om de bestelling van een Kerst-Geschenk goed te kunnen verwerken, werkt Kerst-Geschenk met zogenaamde cookies. Cookies zijn zeer kleine bestandjes die wij op jouw computer plaatsen. Deze bestandjes helpen ons bijvoorbeeld te onthouden welk cadeau je in je winkelwagentje plaatst, maar nog niet direct hebt besteld.
Onze cookies kunnen jouw computer op geen enkele manier schaden en Kerst-Geschenk gebruikt de cookies alleen om het bestelproces optimaal te laten verlopen.
Tijdens het winkelen spelen zich op de achtergrond allerlei processen af die het winkelen in goede banen leiden. Het kan voorkomen dat deze processen worden verstoord en je een foutmelding te zien krijgt. Wij verzoeken je in zo'n geval de bestelling op een later moment alsnog te plaatsen. Als je problemen blijft ondervinden kan het zijn dat je computer verkeerd is ingesteld. Raadpleeg in zo'n geval je systeembeheerder of probeer de bestelling op een andere computer te plaatsen.